mandag 8. mars 2010

Bortglømt

Da har eg glømt bort den her bloggen ei stund :)

I dag vart det ei rolig økt på 30 min, 13km/t og 10x30 sek med 30 sek rec på 20,5 km/t!
Ellers så har eg fulgt programmet tel punkt og prikke i det siste. De eineste økten eg tel no har gått glipp av e de to mens eg va i Riga i starten av januar.
Det vil og sei at tel no, så har eg sprønge i 37,5 timer og totalt 40 mil! Starta no på uke 9 av programmet. Har 13 uke igjen. Så det vil sei at eg ska nærm meg 100 mil før mai?! Bra det :)

Har hatt nån kjempegoe økte og nån ikke fullt så bra i det siste. Mye har vel å gjør med matinntaket. Lite kaloria gjer ikke så gode økte. Men det gjør heller ikke ekstremt dårlig kosthold...som i hælga. Merk i dag at eg har ete mye søppel i hælga. Får ta meg litt sammen i uken fremover. Vekta kryp no sakte nedover, og eg veid inn på 80,8 kg på fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar