søndag 31. januar 2010

Enkel økt

I dag va det ei frøktelig enkel økt!
35 min effort 1. Det va nesten verre enn 2,5 tima effort 1. Det e nok fordi at tel langøkten så må eg psyk meg litt opp, og da går det veldig greit. Før ei sånn her økt, så tenk eg bære..."ja, ja, det e no bære 35 minutt". Så bi det så steike kjedelig!

No start eg på nytt med uke 1 igjen. Og eg ser på forrige runde at det starta med 4x3 min effort 4, med 1,5 min effort 3 i mellom. Økta står også som sprunget på bane. Da med 4x800 meter og 400 meter recovery.
Vess man sammenlikn distanse og tid på de to, så må man spreng i 16 km/t førr å kom på 800 meter på 3 min. Forrige runde kjørt eg de to på 16 og 14 km/t. Eg trur eg skrur dem opp tel 17 og 15 den her gangen! Kjørt tross alt 15x3 min på fredag....på 17 og 15 km/t...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar